Zwrot towaru
Jeśli nasze produkty nie spełniają Państwa oczekiwań i nie były noszone, mają Państwo możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru na nasz koszt. Można zwrócić tylko towary zakupione w sklepie internetowym.
ZAREJESTROWANY KLIENT
- Zaloguj się do swojego konta na stronie www.petratoth.sk.
- Kliknij w sekcję Twój profil > Zamówienia i zwroty towaru.
- W liście zamówień kliknij „zwrot/reklamacja towaru” przy odpowiednim zamówieniu.
- Kliknij „Zwrot bez podania powodu (możliwe do 14 dni)”.
- Wypełnij formularz i kliknij Wyślij (nie trzeba nic drukować ani wypełniać ręcznie).
- Bezpiecznie zapakuj produkt, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
NIEZAREJESTROWANY KLIENT
- Wypełnij wniosek o zwrot towaru.
- Do wniosku dołącz zdjęcie i numer faktury.
- Fakturę znajdziesz w linku przesłanym w e-mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia. Bez dołączonej faktury zwrot towaru nie zostanie zaakceptowany.
- W wniosku prosimy dokładnie sprawdzić podane dane, szczególnie adres e-mail i IBAN.
Wniosek o zwrot towaru
Wszystkie wnioski o zwrot towaru muszą być zarejestrowane w naszym systemie. Po otrzymaniu wniosku o zwrot towaru wyślemy Państwu w ciągu 24 godzin e-mail z dalszymi instrukcjami, jak odesłać paczkę na nasz koszt za pośrednictwem Packety.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt mailowy na hello@petratoth.sk.
Na realizację wniosku o zwrot towaru mamy 14 dni od dnia jego doręczenia. O doręczeniu paczki do naszego magazynu poinformujemy e-mailem.